![](https://www.kcspu.sk/wp-content/uploads/2023/10/Gim8Q298GVYc-66e228b6-9b98-4e48-8c1d-679a5197ba69.jpeg)
Laboratórium spotrebiteľských štúdií na FEM SPU v Nitre privítalo dňa 23.10.2023 privítalo hostí z Lekárne Dr. Max+ a reklamnej agentúry Istropolitana Ogilvy, ktorí absolvovali odborné neuromarketingové školenie. Celým dňom ich sprevádzal doc. Jakub Berčík z Ústavu marketingu, obchodu a sociálnych štúdií FEM SPU v Nitre. V rámci celodenného programu im bol predstavený pojem neuromarketing a jeho fungovanie v praxi cez praktické ukážky rozvíjajúcich sa metód v marketingovom výskume. Vedomosti a zručnosti si účastníci obohatili o možnosti využitia neuromarketingu pri komunikácií, budovaní značky či jeho implementácie v predajnom priestore. Workshop bol ukončený praktickými ukážkami testovania vybraných stimulov s využitím rozvíjajúcich sa metód. Nechýbalo zážitkové catering-ové občerstvenie, čerstvo pomletá a uvarená káva s pestrou ponukou jesenných sladkých pokrmov. Podujatie bolo realizované pod záštitou Kreatívneho centra SPU v Nitre a s podporou projektov Horizont 2020 COMFOCUS (101005259), projektu EIT HEI DETECT! a Slovenskej neuromarketingovej spoločnosti.